שיעור וירטואלי 30.12.12 יסודות החברה האינטגרלית- חלק א'

יום טוב חברים יקרים, אנחנו בשיעור הווירטואלי השבועי שלנו, כולנו יחד לפני שני הכנסים, כנס הנשים, ולאחר מכן כנס הגברים.

ולכן יכול להיות שיש לכם שאלות נוספות  שנאספו, ואני אנסה לענות. יש חבר שיושב על המחשב, וגם יש לו כבר הרבה שאלות, אז נשמח לקבל ממכם תגובות וננסה לברר הכול. קדימה.

רב יקר, היום רצינו לבנות את השיעור לפי שלושה חלקים. החלק הראשון הוא הכיוון החדש בחיבור בהתאם לעצות שלך משיעורי הבוקר, החלק השני, הוא הכנס בערבה, במדבר, והחלק השלישי, הוא כנס הנשים.

בשיעור אמרת שאתה מרגיש שאנחנו חייבים להיות בשנה הבאה, להגיע למצב שבו נהיה יותר מעורבים בינינו, גם מעל השפות, להיות כמו "סלט". זאת אומרת, מצד אחד, יש את הפעילות הפיסית המשותפת שלנו, ומהצד השני, יש גם את הפעילות הווירטואלית, וחייבים לחבר זה את זה. איך אנחנו יכולים לממש את העצה הזאת, את ההמלצה שלך, להיות פחות מבודדים ומנותקים זה מזה, כדי למחוק את כל הגבולות, את כל המסגרות?

הכי טוב שאפשר לעשות הוא דרך עבודה משותפת. אם נעבוד יחד עם האנשים לפי מה שהם מייצרים, מאמרים, ספרים, בלוגים, קליפים, כל מיני קטעים קצרים, אז כל הדבר הזה יעבור בין כל מי שמתעסק בו. נאמר שאני עושה קליפ, אז כל החברים שלנו בעולם ולא משנה באיזו שפה, צריכים מיד לקבל את הקליפ הזה. ואם הוא מתאים למקום שבו הם נמצאים, אז הם מיד יכולים לתרגם אותו, לעבד אותו, אולי להזמין אצלנו עיבוד ותרגום, ואנחנו נעשה את זה בשבילם, וכן הלאה.

זאת אומרת, העבודה בעצם הופכת להיות בשדה המשותף שלנו שבו אנחנו נוכל כך להצטלב, ולהתחבר בינינו יותר. לא רק במישור הווירטואלי, אלא גם בכל שאר מישורי העבודה שלנו. וחוץ מזה, אנחנו גם יותר ויותר מתחברים בסדנאות, ובכל העיסוקים והלימודים האחרים שלנו. בשנה הבאה מתוכנן לנו כמעט בכל חודש כנס בחלקים שונים ובמדינות שונות בעולם, אז אני חושב שאנחנו נתראה כל הזמן במקום כלשהו, וכולנו נשתתף בכנסים האלה, ואז תהיה לנו אפשרות להתקשרות טובה.

בנוסף הייתי ממליץ לאנשים שעובדים באותו תחום, להיות כל הזמן קשורים זה לזה, במיוחד בחינוך ברשת הווירטואלית ובהפצה. אני חושב שזה הדבר החשוב ביותר בשבילנו. זאת אומרת, לקחת את הכול, ולחבר את זה בצורה כזאת שנוכל לצמצם, לקצר את הזמן, וכך נוכל להפיק יותר תוצרים מסוגים שונים. להשתמש בכך שיש לנו כמות גדולה של אנשים.