בני ברוך – טעם החיים

אחרי כל כך הרבה שנים סוף סוף מצאתי את החלק האבוד שבנשמתי 

סוף סוף זכיתי במציאת הטעם לחיי!

מאז שאני זוכרת את עצמי הרגשתי לא שלמה. היה לי הכל! משפחה אוהבת ומטפחת, הצלחה בחברה, מקצוע מספק והערכה רבה. בעל אוהב וילדים מוצלחים. אך משהו שם עמוק בפנים היה חסר, משהו פגם ביכולת שלי להיות מאושרת. הפאזל היה כמעט שלם אך החלק האחד החסר לא נתן מנוח.

הייתי באטרף של החיפוש אחר החלק הנעלם. לאן לא הגעתי בחיפוש אחר המשמעות – אחר ההבנה של מה אנחנו עושים בעולם הזה, אחר ה"למה" הזה שניקר וניקר ולא נתן מנוח. שאלות אין ספור התרוצצו במוחי, חיפשתי תשובות, חיפשתי פתרונות:במאמרים, בספרים, בלימודים, בקורסים ואפילו הכי הזויים שיכולתי למצוא. התעשרתי בידע, בהבנה, בהרגשה אך את התשובה האמיתית שאחריה רדפתי לא מצאתי. מצאתי אין ספור תשובות לאין ספור שאלות אבל אף אחת לא הייתה זו סיפקה אותי. הבערה הזו שבי לא נתנה מנוח.

ואז במקרה, או שלא במקרה פגשתי, חברה שלמדה איתי באחד הקורסים ההזויים האלה, חברה שגם היא חפשה תשובות. "בואי איתי" היא אמרה לי, "אני הולכת לערב מבוא לחכמת הקבלה של "קבלה לעם -בני ברוך". למשמע נזמנתה משהו בי התרגש, משהו בי אמר לי לעזוב הכל וללכת איתה.

אחרי ערב המבוא נרשמתי לקורס יסודות מבית "קבלה לעם – בני ברוך" ובמהלך הקורס סוף סוף מצאתי את אשר חיפשתי את טעם החיים – הטעם לחיי. האסימונים החלו לרדת דברים התחילו להסתדר, השאלות התחילו לקבל תשובות הרגשתי שהגעתי לבית האבוד אחריו רדפתי כל חיי. מאז חלפו כעשר שנים ואני ממשיכה לחקור וגלות את האמת הגדולה, את סוד הקיום שלנו בעולם בעזרת בני ובנות ברוך בכל רחבי העולם. אנחנו מנסים בכוחות משותפים לבנות חברה המושתת על יסודות ו"אהבת לרעך כמוך" על פי משנת המקובלים שהנגישו לנו את חכמת הקבלה

"בני ברוך – קבלה לעם" היא עמותה שהרב המקובל מיכאל לייטמן ייסד. היא עמותה שמטרתה להנחיל ולהפיץ את שיטתו של הרב יהודה אשלג (בעל הסולם) ושל בנו – ממשיך דרכו, הרב ברוך שלום אשלג (הרב"ש) שעל שמו העמותה קרויה – בני ברוך. אנשים רבים מאוד בכל רחבי העולם משתייכים לעמותה. הם מתאמצים בצורה פרקטית ליישם את שיטת החיבור בין אנשים, שבעל הסולם והרב"ש פיתחו על פי חכמת הקבלה. ממשיך דרכם הוא רב לייטמן תלמידו של הרב ברוך שלום אשל"ג (הרב"ש) שממשיך ומפתח את השיטה, הקים את העמותה אחרי מות מורו הדגול וכאות הוקרה נתן לה את שמה "קבלה לעם – בני ברוך".

תלמידים רבים ברחבי העולם גאים להיקרא בני ברוך ולעשות ככל יכולתם לממש את שיטת החיבור בין בני אדם כאמצעי לפתרון הבעיות של ימינו. כל שנה מצטרפים רבים בכל רחבי העולם לעמותה. הם מתחילים את דרכם דרך "מכללת קבלה לעם" על סניפיה הרבים בעולם, וממשיכים את פעילותם בקבוצות מקומיות בארצותיהם, כשכל מטרתם היא למען האנושות כולה.

לעמותה פורטל תוכן ענק ב33 שפות, המנגיש תכנים של חכמת הקבלה העתיקה שכל כך אקטואלית לימינו אנו לכל דכפין. מיליוני אנשים בני דתות שונים, ממינים שונים, מצבעים שונים, ממגזרים שונים, ממעמדות שונים מבקרים בפורטל זה וצורכים בשקיקה את התכנים הרבים והמגוונים שבו.  

אני גאה להיות בת ברוך ולפעול על פי שיטת חיבור בני האדם מתוך ההבנה שכולנו בסירה אחת. שכולנו תלויים אלה באלה, ושתנועה של יחיד משפיעה על הכלל. אני וחבריי הרבים מונעים מהאמונה שהחיבור בין יחידים, קבוצות, עמים שונים הוא כורח המציאות בעבור היחיד והעולם כולו. אנחנו  לומדים מהרב לייטמן איך להתמודד עם טבע האדם, שמיום הולדתו יוצר קונפליקטים בין בני אדם. אנחנו לומדים ליישם את המלצות המקובלים על עצמנו, ולהתעלות בעזרת שיטת החיבור הפרקטית ולהגיע לפתרון החיכוכים ולהסכמות. אנחנו מאמינים ומקווים שהשיטה תונחל לכל באי עולם ותביא  את טעם החיים ליחידים לקבוצות קטנות, לקבוצות גדולות – לכל באי עולם.