עולם הרוחני שמתגלה בין בני האדם

העולם הרוחני שאנחנו רוצים לגלות, הוא לא מתגלה באדם, הוא מתגלה בין בני האדם, ביחס ההשפעה בין זה לזה.

אנחנו צריכים להתחבר בינינו, להשתדל ללמוד יחד עד כמה שאפשר, ללמד, להפיץ את חכמת הקבלה ל-1%, להפיץ את החינוך האינטגרלי ל-99%. אנחנו צריכים להיות בקשר עם כל יתר הקבוצות בעולם, ראינו אותם על המסכים, איך שהם יושבים יחד איתנו.

איך אנחנו מארגנים מהיום והלאה את הקשר בינינו? ויש לנו כבר את המטרה הבאה, הכנס בניו ג'רסי בסוף שבוע הבא. איך אנחנו נוכל להיות בקשר בינינו ועד כמה שאפשר ביחד, כדי לעבור את הכנס הבא? בינתיים, בואו נדבר על זה. איך אנחנו נוכל להתקשר בינינו יחד כדי להיות בכנס בניו ג'רסי? פיזית, וירטואלית, בין הקבוצות, תחשבו איך זה אפשרי. זו המטרה הקרובה. בעוד שבוע נדבר על איך שצריך להתארגן לכך? בבקשה. ואחר כך תגידו מה התוצאות.

האם אתם הגעתם להבנה איך בעוד שבוע אתם נמצאים בכנס ניו ג'רזי? אם כן, תרימו יד. האם כל קבוצה וקבוצה בחרה בכמה אנשים מרכזיים שהם יהיו המרכז של הקבוצה, היסוד של הקבוצה? למי אפשר להתקשר, מי ידע על כל הדברים, מי ינהל את פעילות הקבוצה. שיהיו כמה אנשים אחראיים על כל הפעילות. נניח, יושבת כאן קבוצה של עשרים חברים מסאו פאולו, שיהיו חמישה חברים, שהם יהיו המרכז, כדי שתמיד ידעו למי לפנות. אותו דבר בבואנוס איירס, בדרום, בצפון. כל קבוצה תכתוב את הכתובת המרכזית של הקבוצה, את איש הקשר ואת האי מייל.

בעוד שבוע לפני הכנס בניו ג'רזי אני רוצה להתקשר לכל קבוצה ולשאול מה נשמע, מה חדש, האם החברים מכינים את עצמם, האם משתתפים בכנס, מה קורה, אולי יהיו שאלות. ואתם תשלחו לי את השאלות שלכם שבינתיים יהיו תוך שבוע ימים, ותשמעו אותן בתשובות שאני אתן מניו ג'רזי. וכך אנחנו נהיה בקשר בעוד שבוע. תמשיכו.

אנחנו סיכמנו בינינו שלקראת הכנס ניו ג'רזי אנחנו יוצרים קשר ואחר כך כולנו נפגשים בכנס ניו ג'רזי. ואני רוצה לקבל בינתיים עד תחילת הכנס, כל מיני שאלות וכל מיני עצות על מה שאתם רוצים שיתקיים שם, ואולי גם על מה שלא הספקנו כאן וצריכים לברר. ואחרי הכנס אנחנו נפגשים, כולנו יחד, כל יום ראשון בזמן ישיבת החברים. כולנו נהיה יחד, עד כמה שכולנו נוכל להתחבר במקום אחד, ואנחנו נמשיך לעשות אותן ההפעלות כמו שעכשיו, פעם בשבוע. זה יהיה כבר לפי הסדר ולפי התכנית, כדי להגיע לחיבור כזה שבו נרגיש את הכוח עליון שישרה בנו.

ושאלה אחרונה, איך אנחנו עוזרים זה לזה, באילו צורות אנחנו עוזרים זה לזה כדי לא לאבד מה שהשגנו עכשיו? אנחנו כמו תינוק שמתפתח בתוך הרחם, הוא חייב כל הזמן להתפתח, לגדול, כל הזמן צריכים להאכיל אותו, לתת לו משהו. כל החברים צריכים לדאוג זה לזה. איך אנחנו נעשה זאת כדי שאנחנו כל הזמן נגדֵל בצורה איכותית את הקשר שלנו, וגם בצורה כמותית, שאנחנו נתרחב יותר. אבל קודם כל, לפחות להחזיק זה את זה. תחשבו איך אתם קובעים קשר לשבוע, שבועיים, קדימה? בבקשה.

טוב, חברים, אני חושב שאנחנו הבנו מה זה נקרא "איש את רעהו יעזורו". גם אני חייב להיפרד מכם. נקווה לראות אתכם בעוד שבוע ימים כולם כנס בניו ג'רזי ובעוד שבוע אחרי זה בישיבת חברים שלנו הקבועה, ובעוד נניח כשנה, נקבע שאנחנו שוב נעבור על כל דרום אמריקה ויהיה לי כוח לבקר בכל מקום שבו יש לנו קבוצה. וכך אנחנו נעשה פגישות כאלה בכל מקום ומקום רק תחזיקו זה את זה. הרוחניות זה דבר קל, אם לא שוכחים רק דבר אחד, את הקשר.